" 10 TAHUN LAGI MELAYU AKAN HILANG KUASA " - TUN MAHATHIR

PEGANGAN KITA KINI SEMAKIN LONGGAR ?



Ulama’ atau Ularmak ?


Bermula dengan upacara mengangkat martabat seorang wanita non muslim yang bersekedudukan dengan lelaki muslim, Elizabeth Wong terus dipuja oleh mereka yang menggelarkan diri muslimah PAS. 


Puak musliminnya pulak bertempik sorak apabila mendengar DAP membaca ayat2 suci Alquran lengkap dengan pakaian melayu dan bersongkok. Perkara yang sama dilakukan oleh Lim Kuan Yew suatu masa dahulu untuk mempengaruhi melayu Singapura.


Tidak cukup dengan itu, rumah Allah pulak dipolitikkan apabila semua agama boleh menggunakan perkataan Allah di setiap pintu masuk mana2 rumah ibadat agama2 lain. Sekarang, setiap rakyat Malaysia mungkin seronok dapat membaca Bible dalam versi bahasa melayu.


Tiada apa yang perlu digusarkan bila berlaku penaklukan secara halus oleh mereka2 ini. Gereja boleh dilawati bersama2 anak2 kecil. Jika timbul satu perasaan kagum, tertarik, mampos la kau…


Rupanya kita syok sendiri apabila DAP dengan lantang membantah akan penubuhan negara Islam. “LANGKAH MAYAT KAMI DULU UNTUK MENUBUHKAN NEGARA ISLAM”. Yang peliknya ada pemimpin bengap PAS yang sanggup mati mempertahankan kenyataan DAP !!!


TAKBIR




1 comment:

  1. gambar di atas...bukan ulama..bukan ularmak...tapi UKIMAK...jahanam.....**kerna depa..abis semua terpesong....demi allah aku taknak sokong depa ni....

    ReplyDelete