" 10 TAHUN LAGI MELAYU AKAN HILANG KUASA " - TUN MAHATHIR

Wan Syarifah Nooraazmanita Wan Hassan









SELAMAT PENGANTIN BARU




6 comments:

  1. Salam..

    Memang tak sia-sia kena tangkap khlawat klu begini rupa pasangan khlawatnya.

    Turun pangkat, turun pangkat lah..ada aku kesah!

    ReplyDelete
  2. Kalau ikutkan...tak kawenla...pasangan nya da kena rejam sampai mati...

    ReplyDelete
  3. dah paut blog tuan di blog sy..btw..sy knl mangsa..kesian yg perempuan..pengarah kesihatan itu yang sepatutnya dibuang terus dari perkhidmatan..nanti kalau free kita jumpa sy cerita..

    ReplyDelete
  4. Saya tahu perbuatan itu mmg salah...tapi bila org terlampau lampau mengutuk noora, sampai sanggup kata cucuk botox, dah biasa buat keje tu, saya rasa hairan..macamlah mereka ni kenal sangat dgn dia...yg pelik dan klakar..ada cakap dulu kulitnya hitam...adoii...kami yg sekelas sjk kecil ni rasa mmg kaki penipu betul ug tukang komen tu. Jenayah khalwat mmg mudah berlaku bila tewas dgn godaan...jgn salahkan dia shj, lelaki itu lagilah...klau yg krja ngan dia ,tahulh nak menilainya..saya mmg x kenal yg laki.tu. Cuma yg melampau komen sampai terfitnah tu..cuba renungkan diri..adakah kita tak pernah buat dosa, jangan takbur kerana Allah maha membalikkan hati.hambanya yg riak. Doakan agar dia bertaubat dan tidak mengulanginya....itu lebih baik utk kita dan keturunan kita..kerana klau Allah nk balas, mungkin anak cucu kita yg menanggung sengsara. Wallahualam

    ReplyDelete
  5. Mmg betul spt yg diatas berkata..noora mmg seorg yg sgt baik

    ReplyDelete