" 10 TAHUN LAGI MELAYU AKAN HILANG KUASA " - TUN MAHATHIR

KISAH NURUL IZZAH DAN PENSYARAH !!!







Sangkakala lihat kini terlalu banyak blog yang mengeluarkan video kisah Nurul Izzah bersama sama bekas pensyarah sewaktu beliau masih dalam pengajian di sebuah institut pengajian tinggi dalam negara. 
 

Sangkakala rasa biarlah Sangkakala dedahkan sedikit kronologi kisah yang berlaku didalam bilik pejabat pensyarah berkenaan, cerita ini bukanlah rekaan kerana Sangkakala sendiri pernah bertemu dengan profesor ini bersama seorang rakannya di pejabat Sangkakala di Ampang pada tahun 2012.


Kisahnya bermula begini mengikut apa yang diceritakan oleh profesor tersebut kepada Sangkakala.


Semasa pilihanraya pada tahun 2004, Wan Azizah Ismail telah bertanding di kawasan Parlimen Permatang Pauh dan pada masa yang sama Nurul Izzah sedang menduduki peperiksaan akhir di Universiti. 


Oleh kerana terlalu sibuk membantu ibu beliau untuk berkempen di Permatang Pauh, Nurul Izzah telah gagal dalam 4 mata pelajaran semasa peperiksaan tersebut.


Untuk lulus dalam 4 mata pelajaran ini, Nurul Izzah telah bertemu dengan profesor tersebut dan berunding cara bagaimana untuk beliau memperolehi keputusan cemerlang.


Setelah melakukan rundingan dengan mengatakan bahawa bapa beliau ketika itu sedang mengalami masalah di penjara dan dikatakan di cucuk dengan racun arsenik dan sebagainya maka profesor tersebut telah mengambil kesempatan dengan apa yang dihajati oleh Nurul Izzah iaitu kelulusan bagi 4 mata pelajaran tersebut. Sambung baca.



Untuk 'N Izzah Porn Movie' Part 3 klik sini



7 comments:

  1. click for more details

    http://stayreward.com/index.php?share=36781

    ReplyDelete
  2. Engkau ini memang org yg menabur fitnah.. ini kah akhlak seorang melayu yg beragama Islam?.. hanya krn utk tujuan politik engkau sanggup sebarkan cerita yg belum tentu kesahihannye..

    akhlak org muslim adalah memelihara aib saudara seagamanye jika benar dia buat...

    tapi jika tdk... itula fitnah yg dosanye lbh besar dari zina..

    insaflah... dlm kubur nnti umno yg kau perjuangkan ini takkan dtg membantu engkau... insaflah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahhhh. Klau org lain fitnah. Klau kena tang selera dia semua btol. Anak bapak biasa la. 2 2 giler seks. Hahaha

      Delete
  3. Tapi Nurul Izzah berkahwin pada 9 Mei 2003 setelah tamat belajar. Macamana pula kejadian berlaku 2004?

    ReplyDelete
  4. Blog sampah macam ni patut letak dalam lubang tandas dan pam.

    ReplyDelete
  5. Manusia bangsat mcm kau nie di mana sel2 otak kau yang tak berhubung akan sentiasa tidak akan rasa bersalah setiap kali kenyataan fitnah kau dipaparkan...malang bapa kau menyalurkan benih cacat minda mcm kau ke dalam rahim ibu engkau...sudah2 lah wahai si bangsat..

    ReplyDelete