" 10 TAHUN LAGI MELAYU AKAN HILANG KUASA " - TUN MAHATHIR

Rencana Sulit Yahudi Melalui Negara Jiran...

 
 
 
 
 
(Kisah ini hasil perbualan dengan seorang yang bertaraf  Doktor, tetapi bukan doktor perubatan dan juga seorang yang selalu mengkaji tentang Freemason yang sempat kami temui di satu seminar) 
 
Kami rumuskan dan singkat kan. Semua nya bermula dari ayat ini dari kitab lama:
 
Genesis.
But unto the sons of the concubines, which Abraham had, Abraham gave gifts, and sent them away from Isaac his son, while he yet lived, eastward, unto the east country.
 
East - Negara Timur.
 
Ketika Nabi Musa as membelah laut menguna kan tongkat nya, laut itu terbelah tetapi ada 12 lorongan untuk setiap puak yahudi.Lalu mereka melintas ikut lorongan masing masing.Malah ketika sampai dengan selamat dan mereka membuat perkampungan , juga ada 12 perigi untuk setiap puak.
 
Ketika terbentuk negara Israel, 10 puak telah di panggil pulang termasuk yang ada di Soviet Union, Iran, England dan merata rata di dunia, hanya satu puak sahaja tidak di panggil pulang kerana bertaraf rendah dari kalangan mereka.Maka jumlah kesemua yang di panggil menjadi 10.Satu tidak di jemput, maka menjadi 11.Mana pergi lagi satu puak? Jawap nya tidak dapat di kesan.
 
Kenapa negara jiran amat ambil berat terhadap negara kita? Saya bertanya, lalu Dr menjawap negara jiran bukan mewakili diri nya tetapi mewakili Yahudi , mereka hanya proxy yang memilki kepentingan yang sama.
 
Lihat sahaja lah projek Lynas dan puak yang anti Lynas di biayai negara jiran dan di penuhi oleh orang cina, dan melayu nya hanya badut badut yang ikut kata ketua yang jahil.

  Mereka juga berjaya membarai kan ISA negara Melayu menguna kan parti proxy mereka kerana menguna kan peguam dan hakim yang condong kepada mereka lebih mudah dari penangkapan tanpa perbicaraan walapun penangkapan itu perlu menguna kan risikan yang lama dan banyak tipu helah.
 
Mereka jika boleh mahu setiap kes di bawa ke mahkamah lalu pegawai Polis dan anggota SB terpaksa hurai kan cara mereka menyamar dan membuat risikan , bogel kan cara operasi Polis biar semua orang tahu rahsia Polis Malaysia.Tetapi amat jahat apabila ISA mereka sendiri tidak di usik oleh parti di negara kita ini.Erti kata ISA kita dia musnah kan, tapi ISA mereka intact dan kekal.Siapa yang mereka ambil dari rumah malam tadi siapa pun tidak tahu kerana di sana tiada suara Keadilan, Harakah atau SUARAM, jika ada yang di bunuh secara senyap dan esok nya di kabar kan mati kena kejutan eletrik, maka semua nya percaya belaka. 
 
Lihat juga cara mereka kacau AES dan pelbagai kerana apa yang negara mereka tidak boleh buat mereka mahu buat nya di sini, bebas langgar had laju dan sebagai nya, oleh sebab pembangkang kita dalam keadaan parah berlawan dengan parti yang banyak jasa, dan , mereka pula perintah 4 negeri tanpa jasa, maka kena lah lawan dengan benda benda sebegini.
 
Sambung Baca
 
 

No comments:

Post a Comment