" 10 TAHUN LAGI MELAYU AKAN HILANG KUASA " - TUN MAHATHIR

ANWAR TAK MASUKKAN DUIT, AZLAN TARIK BALIK KENYATAAN !!!







Dalam perkembangan mengejutkan menjelang hari mengundi 5 Mei, Azlan Mohd Lazim hari ini meminta maaf kepada anaknya, Saiful Bukhari, yang mendakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim, kerana telah mendakwa dia telah dipergunakan oleh pihak tertentu, pada satu sidang media 8 Mac lalu.


Azlan berkata permohonan maaf itu dibuat atas kesedaran dan keterlanjuran beliau mengkhianati anaknya, bukannya kerana desakan mana-mana pihak berkepentingan politik.


"Kepada seluruh ahli keluarga saya terutamanya ibu saya, adik-beradik saya, keluarga arwah ibu Saiful dan lebih-lebih lagi anak saya yang telah saya khianati, Saiful Bukhari, saya ingin memohon ampun dan maaf yang tidak terhingga kerana tindakan saya telah membuat keputusan yang salah," katanya kepada pemberita pada sidang media tergempar di sebuah hotel di sini, hari ini. Sinar


 



2 comments:

  1. Ha padan muka.... Anwar janji nak masukkan duit ko Azlan boleh percaya.... teruk.. teruk..

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. ko tgk la nanti.. puak PR mesti spin yg BN kasik duit.. itu jer yg derang akan spin sampai mati.. lepas nie mesti maki gila2.. tapi masa dia buat kenyataan.. puji melambung2 .. dia la hero malaya.. kahkah.. tubggu jer tgk..

    ReplyDelete