" 10 TAHUN LAGI MELAYU AKAN HILANG KUASA " - TUN MAHATHIR

PANAS !!! HASAN ALI NAK SAMAN PM




Mahfuz Bean nak jadi PM ?


KUALA LUMPUR - Datuk Dr Hasan Mohamed Ali mahu menyaman Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar berikutan tuduhan bahawa Kementerian Belia dan Sukan akan menaja lebih 2,000 program ceramah.


"Saya tidak pernah terlibat dalam mana-mana perundingan dengan pihak Kementerian Belia dan Sukan untuk membincangkan program latihan seperti yang dituduh oleh Ahli Parlimen Pokok Sena," kata beliau pada sidang media di sini, hari ini.


Bagaimanapun tegas Presiden Jalur Tiga (Jati) ini, apa salahnya jika ada mana-mana pihak bersedia untuk menaja atau menyediakan peruntukan kerana ia hanya sebuah pertubuhan bukan kerajaan.


"Saya mendapati tuduhan yang dibuat sehingga memerlukan sidang akhbar khas oleh Datuk Mahfuz (semalam) adalah berniat jahat, berunsur fitnah, percubaan memburukkan imej saya di mata rakyat, mencemarkan kredibiliti saya sebagai seorang ahli politik, pakar runding profesional, pakar motivasi dan peneraju Jati.


"Saya telah menyerahkan perkara ini kepada peguam saya untuk mengambil tindakan munasabah, satu tindakan rasmi akan dikeluarkan kemudian," katanya lagi.

Sumber : SinarOnline


No comments:

Post a Comment