" 10 TAHUN LAGI MELAYU AKAN HILANG KUASA " - TUN MAHATHIR

BESAR KEMALUAN BOB LOKMAN






Seperti biasa puak2 PAS akan menyangka mereka yang telah berubah menjadi islamik kononnya telah terbuka pintu hati untuk menerima agama PAS. Ini yang terjadi kepada seorang pelakon yang dikenali ramai, Catriona Ross atau Cat.


" Saya sebagai seorang ahli PAS yang berdaftar serta seluruh ahli PAS yang hadir pada hari ini menjemput Catriona Ross untuk masuk PAS. " – Bob Lokman


Tapi bagi Catriona, untuk mendalami ilmu agama tidak semestinya dengan menyertai parti PAS. Walaupun PAS menjanjikan tiket kelas pertama ke syurga namun itu bukanlah bermakna telah sempurna iman seseorang.


" saya akan masuk bila roh dan jasad saya bersatu ke dalam PAS. Saya akan masuk PAS apabila saya yakin untuk menyumbang sesuatu kepada parti, saya tak nak sekadar isi borang kemudian tak buat apa-apa, itu tak guna juga, "


Sinis betol jawapan balas Catriona, sindir Bob kot…



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment